Alla inlägg den 5 april 2011

Av Frida Josefsson - 5 april 2011 20:27


Inatt klockan 04.10 vaknade jag till.

Efter det hade jag svårt att sommna om. Tiden gick så trögt framåt och det kändes som ett rent tidslöseri då jag bara låg där i sängen och stirrade upp i det vit/gråa taket. Jag prövade då att räkna några får, men de fick mig bara att känna mig löjlig. För jag hade varken vilja eller fantasi nog till att se små fluffiga ullbollar komma skuttande ovanför mitt huvud, så det tidsfördrivet la jag snabbt ner.........


Så, ja, där låg jag nu i min säng på Grönland stel som en pinne och sällskapade med min stora fiende (tystnaden) som tagit sig friheten att bjuda in sig själv.


Tystnaden och jag vi trivs nämligen sällan ihop, han gör mig oftast bara illa och får mig att tänka på saker som jag egetnligen inte vill tänka på.

Fasen, jag som bara ville sova, men trots de så låg jag vaken och plågades av mina egna tankar och egna känslor som bet och slet sig in under min hud..........


Så mycket bättre än de här blev aldrig dagen den 5 April, den kom liksom aldrig helt riktigt igång. Får väl lägga skulden på den dåliga starten, hoppas på försprång imorgon....

Godnatt!



Presentation


WELCOME TO MY LIFE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards