Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Lyssnar till sommarens sista Andetag

Av Frida Josefsson - 18 augusti 2011 14:25


Sommarens sista solstålar letar sig in bakom min rullgardinen och jag hör hur sommaren tar sina sista andetag. Det finns stunder från denna sommaren som jag aldrig glömmer, de finns stunder från denna sommaren som får mina ögon att dränkas av tårar MEN de finns SÅKLART även stunder av ständigt lyckorus!!


Det har varit en fantastisk sommar i Oslo även om vädret inte har varit på våran sida så har detta ändå blivit en sommar som alltid och då menar jag ALLTID kommer ligga mig väldigt varmt om hjärtat.

Jag minns så väl de ljumna nätterna då vi såg solen gå ner från våran ballkong.

 

Jag minns afterwork ölen på Cafe Sör med finaste Karro och hur vi avslutade kvällarna på Jäger.

 

Jag minns hur vi dansade fötterna gula och blå på Justisen.

 

Jag minns sanden mellan tårna från Oslos stränder.

 

Jag minns första gången jag såg DIG, tills de blev VI <3

 

Jag minns min födelsedag och firandet i parken med massa fina vänner.

 

Jag minns ett fantastiskt bröllop när min fina Sofie blev en Sjöbergare .

 

Jag minns mitt vackra Sverige och kramarna med mina fina vänner hemma.

 

Jag minns de soliga dagarna som jag kan räkna på mina fingrar.

 

Jag minns alla fina stunder med min finaste sambo Malin A <3, vi sitter alltid ihop du och jag!!

 

Jag minns de tända ljusen och smärtan över ondskan som skakade Oslo.

 

Jag minns tårarna av saknad som höll mig vaken stjärnklara nätter.


Adjö sommaren 2011<3

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Josefsson - 18 juli 2011 21:35

Nu är vi snart på väg igen, de var trots allt Mars som vi senast lämnade marken för en ny destination. Denna gången är de tid för England och jag längtar sönder ska ni veta :) Jag känner verkligen ett starkt behov av att få komma bort och bara få ett...

Av Frida Josefsson - 18 juli 2011 20:26

De känns som om någon punkterat mina lungor och låtit mig sakta kvävas i min oro. Det känns som om tårarna borde ta slut snart , men dom fallar bara fler och fler. Mitt hjärta slår rusande slag och ensam på golvet ligger jag stilla kvar.    Somma...

Av Frida Josefsson - 13 april 2011 15:14


   Den tysta leken, har aldrig varit något för mig. Så kan du sluta tiga och säga vad du tänker på, låta mig få veta, ge mig en chans att förstå mig på alla de tusen tankar som snurrar omkring innanför ditt pannben. Skulle de vara bättre, att hålla k...

Av Frida Josefsson - 13 april 2011 12:28

Att goda handlingar för gott med sig, de är ju helt riktigt ,men många gånger tycker jag att de goda handlingarna missbrukas. Ett exempel kommer här, kollade på tv innan och så avbröts de med en reklam, reklamen handlade om att man när man pantade ...

Av Frida Josefsson - 13 april 2011 00:16


  Vi har varan, de är skönt att känna, då världen vaknar till liv igen. Hallå världen, du är inte dig lik, det är nya tider nu. Men man måste försöka se och lära, se att de är inte slut, för så länge vi har varandra, då är sorgen inte evig. Nu måst...

Presentation


WELCOME TO MY LIFE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards