Direktlänk till inlägg 16 november 2010

40 minuter

Av Frida Josefsson - 16 november 2010 07:58

   Godmorgon mina kära, när en dag börjar bra tycker man inte att de kan slå fel. Vaknar av att Malin imsar omkring och smäller i alla lådor man kan i köket typ, hon är på g till jubbet. Det är egentligen inte en så bra vecka, för jag och Malin jobbar omvarandra hela veckan så vi är inte lediga samtidigt alls:( helt värdelöst!

Så i min trötthet så beslutade jag mig för att knalla med henne till jobbet, ut i kylan, det var ju tur att jag inte varken tänkte på vad jag hade på mig eller hur jag såg ut i huvudtagtet, men kanske gjorde jag någons dag när de fick syn på mig och mitt luffsiga hår och klädval:P

Nu är jag iaf nöjd, en 40 min prumenad klockan 7 på morgonen när man egentligen kan sova till kl 12 om man vill, ja ibland så blir jag impad av mig själv!

Nu ska jag dock falla in i drömmarnas värld en liten stund till, finns det en bättre känsla än när man vaknar och vet att man inte behöver stiga upp? Nej, då är sängen som alra skönast. Länge leve sängen!!!

<3

 
 
Ingen bild

Systeryster

16 november 2010 19:54

Du gjorde iaf min dag min finaste sis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Josefsson - 18 augusti 2011 14:25

  Sommarens sista solstålar letar sig in bakom min rullgardinen och jag hör hur sommaren tar sina sista andetag. Det finns stunder från denna sommaren som jag aldrig glömmer, de finns stunder från denna sommaren som får mina ögon att dränkas av ...

Av Frida Josefsson - 18 juli 2011 21:35

Nu är vi snart på väg igen, de var trots allt Mars som vi senast lämnade marken för en ny destination. Denna gången är de tid för England och jag längtar sönder ska ni veta :) Jag känner verkligen ett starkt behov av att få komma bort och bara få ett...

Av Frida Josefsson - 18 juli 2011 20:26

De känns som om någon punkterat mina lungor och låtit mig sakta kvävas i min oro. Det känns som om tårarna borde ta slut snart , men dom fallar bara fler och fler. Mitt hjärta slår rusande slag och ensam på golvet ligger jag stilla kvar.    Somma...

Av Frida Josefsson - 13 april 2011 15:14


   Den tysta leken, har aldrig varit något för mig. Så kan du sluta tiga och säga vad du tänker på, låta mig få veta, ge mig en chans att förstå mig på alla de tusen tankar som snurrar omkring innanför ditt pannben. Skulle de vara bättre, att hålla k...

Av Frida Josefsson - 13 april 2011 12:28

Att goda handlingar för gott med sig, de är ju helt riktigt ,men många gånger tycker jag att de goda handlingarna missbrukas. Ett exempel kommer här, kollade på tv innan och så avbröts de med en reklam, reklamen handlade om att man när man pantade ...

Presentation


WELCOME TO MY LIFE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards